Pages

6 Mart 2010 Cumartesi

ANA

ANA

Çocukluğumda anayla büyüdüm.Ama bir türlü okuyamamıştım.Gerçi tamda bitirmedim ama
okudukça etkileniyorum, okudukça emekçilerin ne kadar zorluklar çektiğini anlıyorum .
Gerçi hiç te bana yabancı gelmiyor.Çünkü çocuk ken bizim oralarda bu tür şeyleri (yani 80leri) yaşadık.Etrafımızda bu tür olaylar çok olurdu.Gecenin birinde evler basılır aramalar,analar,
babalar,gençler gecenin birinde yatağından, yada sofrasından alınırdı.Çok şükür bunlar artık geride kaldı diyemeyeceğim, ama neyse bu kadarını paylaşmak isterim. Kitabı bitirince (anayı) tekrar duygularımı paylaşırım.Şunuda eklemek isterim ben klasikleri severim

SEVGİLER .
MAKSİM GORKİ

2 yorum:

mutfakcini dedi ki...

Dünya Kadınlar Günün kutlu olsun canımm :)

Maes dedi ki...

Seninde kadınlar günün kutlu olsun...

google